Taxi & Driver
Σημεία φόρτισης ηλεκτρικών
6,8 εκατομμύρια φορτιστές ηλεκτρικών μέχρι το 2030.

6,8 εκατομμύρια φορτιστές ηλεκτρικών μέχρι το 2030

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του Ευρωπαικού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), τα σημεία φόρτησεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πρέπει να αυξηθούν σημαντικά μέχρι το 2030.

Συγκεκριμένα, αντί για 2.000 νέους φορτιστές κάθε εβδομάδα, πρέπει να τοποθετούνται 14.000, ώστε να επιτευχθεί η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτή η ανάγκη προέκυψε από την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σημεία φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, συνεχίστε την ανάγνωση αυτού του άρθρου.

Αύξηση πώλησης ηλεκτρικών έως και 10 φορές

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η McKinsey, τα τελευταία 5 χρόνια όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δώσει μεγάλη βάση στην κατασκευή και πώληση αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικών οχημάτων.

Ως αποτέλεσμα, η ζήτηση αυτών των αυτοκινίντων έχει αυξηθεί κατά 10 φορές περισσότερο, συγκριτικά με παλαιότερες εποχές. Έτσι, οι συγκεκριμένες κατηγορίες καταλαμβάνουν το 18% της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς.

Συνολικά 6,8 εκατομμύρια νέοι φορτιστές

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα χρειαστεί 6,8 εκατομμύρια νέους φορτιστές. Στόχος είναι να μπορέσει να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στις ανάγκες της αγοράς.

Μάλιστα, η ύπαρξη τόσων πολλών φορτιστών θα βοηθήσει στην επίτευξη της μείωσης κατά 55% του ανθρακικού αποτυπώματος. Για αυτό χρειάζεται η τοποθέτηση, 14.000 σημείων φόρτισης την εβδομάδα.

Ωστόσο, μέχρι πρότινος, σύμφωνα με τον κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR), η ανάγκη αύξησης των υποδομών αφορούσε 2.000 φορτιστές.

184 φορτιστές ανά 100 χλμ για Ι.Χ.

Η McKinsey τόνισε ότι για την κάλυψη των αγοραστικών αναγκών, η Ευρωπαική Ένωση πρέπει να κατασκευάσει, μέχρι το 2030, 184 σημεία φόρτισης για κάθε 100 χιλιόμετρα δρόμου για Ι.Χ.

Με αυτό το τρόπο το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών ηλεκτρικών και plug in οχημάτων, θα μείνει ικανοποιημένο.

56.000 φορτιστές για λεωφορεία

Εκτός από τα ΙΧ, η Ένωση πρέπει να ασχοληθεί και με την δημόσια συγκοινωνία. Τα τελευταία 5 χρόνια, δημόσιοι φορτιστές έχουν αυξηθεί κατά 2,5 φορές.

Ωστόσο, η έρευνα απεκάλυψε ότι, χρειάζονται τουλάχιστον 56.000 σημεία φόρτισης για τα ηλεκτρικά λεωφορεία των κρατών-μελών.

Αντίστοιχα, είναι μεγάλη ανάγκη να υπάρξουν 4.000 νέοι φορτιστές για ταχεία φόρτιση σε αυτοκινητόδρομους.

Ηλεκτρικό όχημα φορτίζει σε σημείο φόρτισης που είναι για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

51 ταχυφορτιστές ανά 100 χλμ για φορτηγά και λεωφορεία στο δίκτυο TEN-T

Εκτός από τους απλούς φορτιστές, είναι σημαντικό να δημιουργηθούν και ταχυφορτιστές, ώστε να επιτυγχάνεται πιο γρήγορα και εύκολα η διαδικασία της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων.

Για αυτό το λόγο, πρέπει να τοποθετηθούν 51 ταχυφορτιστές για κάθε 100 χιλιόμετρα, τόσο για φορτηγά όσο και για τα λεωφορεία εντός του δικτύου TEN-T.

279.000 σημεία φόρτισης  για φορτηγά

Για την φόρτιση των ηλεκτρικών και υβριδικών φορτηγών, η Ένωση θα χρειαστεί να δημιουργήσει 279.000 νέα σημεία φόρτισης.

Κόστος επένδυσης

Με βάση υπολογισμούς, το συνολικό κόστος της επένδυσης για την κατασκευή 6,8 εκατομμύριων νέων φορτιστών μέχρι το 2030, αγγίζει τα 280 δισ. ευρώ.

Αντιστοίχως, σύμφωνα με το Cars Eletric, για την κατασκευή των φορτιστών μέχρι το 2050, το ποσό θα έχει φτάσει τα 1.000 δισ. ευρώ, για την ανάπτυξη των υποδομών.

Φιλόδοξο σχέδιο η κατασκευή σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών

Ο πρόεδρος του ACEA, Oliver Zipse, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι, «Πρέπει να πείσουμε τα κράτη μέλη της ΕΕ για την επιτάχυνση του ρυθμού ανάπτυξης των υποδομών.

Ακόμη, Η πρόταση AFIR πρέπει να φορά ένα φιλόδοξο συμπέρασμα για το χρονοδιάγραμμα και του σχετικούς στόχους για κάθε χώρα της ΕΕ».


Τελευταία νέα

Ακολουθήστε το taxianddriver.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις απο την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο taxianddriver.gr.